MAJID191(فوتبالی ترین)
MAJID191(فوتبالی ترین)



تازه‌ترين حرف‌هاي پرويز مظلومي

 

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: تماشاگر به ورزشگاه آمده و در حاليکه 20 سالش نيست مي‌گويد تاکتيک مظلومي براي 50 سال قبل است. او چطور متوجه شد که تاکتيک من براي 50 سال قبل است؟ اينها نشان مي‌دهد آن تماشاگر قصدش فقط تخريب است.

پرويز مظلومي در پايان تمرين عصر سه شنبه تيم استقلال که پيش از ديدار با فجرسپاسي برگزار شد، با بيان اين مطلب افزود: خوشبختانه براي اين بازي مصدوم و محروم نداريم و آندو تيموريان تنها بازيکن غايب ماست که به دليل مصدوميت در اين بازي به ميدان نمي‌رود. متاسفانه آسيب ديدگي آندو طولاني شده که اميدوارم هرچه زودتر شرايط حضور در ميدان را پيدا کند.

وي در ادامه افزود: بعدازظهر پنجشنبه در شيراز با تيم استادم بازي خواهيم کرد، من هميشه از آقاي ياوري به نيکي ياد کرده و اعتقاد دارم او از مربيان خود و باتجربه ماست که در هر تيمي حضور داشته خوب کار کرده است. تيم فجر نيز از تيم‌هاي خوب و جوان ليگ برتر است و قطعا بازي آساني با اين تيم نخواهيم داشت اما به واسطه شکست هفته گذشته مقابل مس کرمان دنبال سه امتياز اين ديدار خارج از خانه هستيم. ما به اين پيروزي نياز داريم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به فشردگي مسابقات ليگ برتر و فاصله اندکي که بين بازي‌ها وجود دارد نتوانستيم کار خاصي انجام دهيم و فقط يک ريکاوري سبک داشتيم، در عين حال اميدوارم با توجه به شناختي که از تيم فجرسپاسي داريم و بررسي نقاط ضعف و قوت‌مان در ديدار هفته گذشته بتوانيم به سه امتياز ديدار مقابل تيم خوب آقاي ياوري دست يابيم.

مظلومي از انگيزه‌هاي تيمش براي جبران ناکامي هفته گذشته ياد کرد و گفت: آمار نشان مي‌دهد ما در ديدارهاي خارج از خانه بهتر کار کرده و نتيجه مي‌گيريم، آن هم به اين خاطر است که با استرس کمتر بازي کرده و فشار روحي و رواني بازيکنان کمتر است. همين مس کرمان که اين هفته در تهران ما را شکست داد در بازي رفت در کرمان مغلوب ما شده بود، اعتقاد دارم تيم استقلال توانايي شکست هر تيمي را دارد اگر بازيکنان تمرکز خود را حفظ کرده و خوب بازي کنند.

وي در ادامه آينده استقلال در مسابقات ليگ برتر را روشن خواند و گفت: بازي مقابل مس کرمان تمام شد و بايد به آينده فکر کنيم، هنوز ديدارهاي زيادي تا پايان فصل مانده که در اين ديدارها هم امکان دارد هم استقلال ببازد هم حريفانش. در کل بايد بگويم جام را در آخر فصل مي دهند و به احتمال فراوان آن تيمي که جام را در بالاي سر مي‌برد، استقلال خواهد بود.

سرمربي تيم فوتبال استقلال غيبت آندرانيک تيموريان را بر افت تيم تاثيرگذار خواند و گفت: غيبت آندو باعث شده تيم ما از نظر هماهنگي با مشکل مواجه شود، ما در پست آندو بازيکناني چون الونگ، ساموئل و رحمتي را استفاده کرديم، متاسفانه دو بازيکن خارجي ما هنوز با ديگر بازيکنان هماهنگ نشده‌اند که اگر اين هماهنگي به وجود آيد حتي در غياب آندو هم تيم نتيجه خواهد گرفت. متاسفانه فاصله بازي‌ها خيلي کم است و ما نمي‌توانيم هماهنگي لازم را بين بازيکنان به وجود آوريم.

مظلومي از بازگشت آندرانيک تيموريان به ترکيب تيم استقلال تا دو هفته آينده خبر داد و گفت: فوتبال بالا و پايين دارد و اين طور نيست که هميشه ما برنده باشيم، گاهي اوقات پيش مي‌آيد که به مانند ديدار هفته گذشته مقابل مس بازنده مي‌شويم، مهم اين است که از اين شکست‌ها درس بگيريم.

وي در خصوص اعتراض برخي تماشاگران به عملکرد تيم استقلال به ويژه در ديدار مقابل مس کرمان گفت: بالاخره هستند تعدادي تماشاگر که به ورزشگاه مي‌آيند و از مظلومي خوش‌شان نمي‌آيد، اينطور نيست که همه مرا دوست داشته باشند و از عملکرد تيم دفاع کنند. استقلال 20 ميليون هوادار دارد، در بين آنها قطعا هستند تعدادي که هدف‌شان تخريب است، تعداد آنها البته اندک است و فکر نمي‌کنم البته بيش از 10 يا 12 نفر باشند، شما فکر مي‌کنيد آنها به چه دليل به ورزشگاه مي‌آيند، مي‌آيند که مرا تخريب کنند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در ادامه افزود: تماشاگر به ورزشگاه آمده و در حاليکه سنش بيش از 20 سال نيست، مي‌گويد تاکتيک‌هاي مظلومي براي 50 سال قبل است، آخر او چطور متوجه شده که تاکتيک من براي 50 سال قبل است. او که 20 سال بيشتر از عمرش نمي‌گذرد. اينها نشان مي‌دهد آن تماشاگر قصدش فقط تخريب است.

مظلومي به دفاع از عملکرد تاکتيکي استقلال پرداخت و گفت: ما کارهاي تاکتيکي خوبي انجام مي دهيم اما قبول کنيد در برخي از پست ها دستمان خالي است، با اين وجود همه به اين نکته اذعان دارند که استقلال در فصل جاري خوب نتيجه گرفته، وقتي کارشناسان عملکرد استقلال را قابل قبول مي‌دانند اين نشان مي‌دهد اعتراض برخي از هواداران درست نيست. البته من اعتراض را حق آنها مي‌دانم اعتراض‌هايي که منطقي باشد.

وي با طرح اين پرسش که ستاره‌هاي استقلال کجا هستند، گفت: مي‌گفتند استقلال پرستاره و کهکشاني است، امروز کجا هستند اين ستاره‌ها؟ از همين تيم پرستاره ما در نيم فصل سه بازيکن خوب جدا شدند، آن هم در شرايطي که تيم‌هاي ديگر در نيم فصل چهار تا پنج بازيکن تراز اول گرفتند، البته ما هم سه بازيکن خوب گرفته‌ايم اما زمان نداريم که آنها را با ديگر بازيکنان هماهنگ کنيم. اينکه در نيم فصل اول خوب کار کرديم و نتيجه گرفتيم به دليل هماهنگي خوبي بود که بين بازيکنان ايجاد شده بود.

سرمربي تيم فوتبال استقلال با تاکيد بر اينکه علت افت تعداد تماشاگران بايد بررسي شود، گفت: در هفته دو بازي برگزار مي‌شود، بدترين زمان براي مسابقه انتخاب مي‌شود و ... با اين شرايط انتظار داريم هواداران دلزده و دلسرد نشوند؟! مطمئن باشيد اگر بازي‍ها هفته‌اي يکبار و آن هم آخر هفته برگزار شوند، 70 تا 80 هزار هوادار به ورزشگاه خواهند آمد اگر اينطور نشد هرچه مي‌خواهيد به من بگوييد.

"برنامه‌ريزي‌ها به گونه‌اي است که تماشاگران به ورزشگاه نيايند، بعد مي‌گوييم چرا تماشاگران با ورزشگاه قهر کرده‌اند؟"، وي با طرح اين موضوع خاطرنشان کرد: بازي ما برابر داماش در يک روز وسط هفته و در ورزشگاهي ميان شهر برگزار شد، شما ديديد که ورزشگاه مملو از تماشاگر بود و حتي تماشاگر بيش از گنجايش ورزشگاه به محل برگزاري مسابقه آمده بود، اينها نشان مي‌دهد اگر برنامه ريزي درست باشد، تماشاگران از مسابقات استقبال مي‌کنند.

وي با دفاع از سازمان ليگ افزود: سازمان ليگ هم به خاطر اينکه تداخلي با برنامه‌هاي تيم ملي ايجاد نشود، چاره‌اي جز برگزاري ليگ به صورت فشرده ندارد. اعتقاد دارم اين روش برگزاري گلادياتوري مسابقات به هيچ عنوان خوب نيست و باعث مصدوميت و فرسودگي بازيکنان مي‌شود. در نهايت هم باشگاه‌ها از اين مسئله لطمه مي‌خورند هم تيم ملي.

وي در واکنش به اظهارات علي فتح الله زاده که گفته بود، از مظلومي انتظار داريم در اين فصل يک جام براي استقلال بگيرد، گفت: من چهار دربي را بردم و با اين چهار پيروزي چهار جام به هواداران استقلال هديه کرده‌ام. براي هواداران پيروزي در دربي به اندازه قهرماني ارزش دارد و من به اين ترتيب چهار قهرماني براي آنها گرفته‌ام.

مظلومي با تاکيد بر اينکه ماندن در استقلال هم حدي دارد، گفت: من قراردادي 2 ساله با باشگاه استقلال دارم که بر اساس آن مشغول کار هستم زماني که اين قرارداد دو ساله تمام شد که اميدوارم با قهرماني همراه باشد در مورد تمديد قرارداد صحبت خواهيم کرد.

وي خود را از موافقان کاهش تعداد ليگ برتري خواند و گفت: با اين زماني که صرف آماده سازي تيم ملي مي‌شود و امکاناتي که داريم بهتر است از تعداد تيم‌هاي ليگ برتري کم کنيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال از طرح تشکيل اردو براي اين تيم خبر داد و گفت: اگر بودجه باشگاه اين اجازه را به ما بدهد و شرايطش را داشته باشيم سعي مي‌کنيم بازيکنان را در اردو نگه داريم، چرا که فشار بازي‌ها زياد است و به نفع تيم و بازيکنان است که اردوهايي پيوسته برگزار کنيم، ما بايد به گونه عمل کنيم که بازيکنان کمترين مصدوميت و فرسودگي را داشته باشند، اگر يک بازيکن ما مصدوم شود چه کسي پاسخگو خواهد بود؟

وي در خصوص سه اخطاره بودن پژمان منتظري و غيبت اين بازيکن در ديدار با فجر سپاسي گفت: پژمان کجا در بازي با مس اخطار گرفت که براي بازي با فجر سه اخطاره باشد؟ در آن بازي فقط سه بازيکن ما به نام‌هاي آرش برهاني، "جي لويد ساموئل" و جباري از داور کارت زرد گرفتند و منتظري جزو اخطاري‌ها نبود.

مظلومي در پايان در واکنش به اين موضوع که جدايي مجيدي بر عملکرد آبي پوشان تاثير گذاشته است، گفت: من اين موضوع را قبول ندارم، مجيدي در قالب تاکتيکي ما جا افتاده بود و به همين خاطر خوب بازي مي کرد. مطمئن باشيد نفراتي که به جاي او به استقلال آمده‌اند هم اگر در ترکيب جا بيفتند به مانند مجيدي خوب کار مي‌کنند. ما در نيم فصل اول به گونه‌اي برنامه ريزي کرديم که مجيدي در قالب تاکتيکي تيم جاي داشت اما حالا اين بازيکن تاثيرگذار از ما جدا شده و بايد بدون او بازي کنيم به گونه‌اي که کمترين ضربه را متحمل شويم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

<-PollName->

<-PollItems->